Jászárokszállás és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezet
Jászárokszállás és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezet
internetbank atm hirek
2017. DECEMBER 31-IG HASZNÁLHATÓK A RÉGI 20.000 FORINTOS BANKJEGYEK!
TÁJÉKOZTATÓ TAKARÉKSZÖVETKEZETI TAGOK SZÁMÁRA

Elektronikus banki szolgáltatások

Az Elektronikus Banki Szolgáltatás lényege, hogy a rendszerbe kapcsolt ügyfél egy számítógéppel, internetes kapcsolat segítségével vagy közönséges telefonvonalon keresztül adhat megbízásokat a banknak, és rendelkezhet a saját számlái felett.

Az Euro-eBank szolgáltatás igénybe vételével a Takarékszövetkezet számlavezető rendszere a nap 24 órájában elérhető, a nyitvatartási időtől független azonnali ügyintézést biztosít. Nem kell a fiókba befáradnia, otthonról vagy az Internet segítségével bárhonnan intézheti pénzügyeit.

Takarékszövetkezet ezen szolgáltatása két részre tagolható:
1. InternetBank
2. HomeBank

InternetBank

Internetbank szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél a világ bármely pontjáról képes tranzakciót végrehajtani, megbízásokat küldeni. Egy web böngésző program segítségével (Internet explorer, Modzilla Firefox stb.) a www.jaszarokszallastksz.hu címet beírva azonnal eljut Takarékszövetkezetünk honlapjára, ahonnan el lehet érni az Internetbank kezelői felületét.

HomeBank

A HomeBank szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél számítógépére külön telepített program segítségével képes kapcsolatba lépni a Takarékszövetkezet ügyviteli rendszerével. Ez a program az Electra ügyfélprogram.
Az Electra program internetes kapcsolaton vagy közönséges telefonvonalon is képes kommunikálni, azonban az internetes kapcsolat sokkal gyorsabb adatátviteli sebességet biztosít. HomeBank szolgáltatásunkat elsősorban könyvelő irodák, önkormányzati ügyfeleinknek ajánljuk.

Az Elektonikus Banki szolgáltatások keretében indítható tranzakciókra (utalás, betétlekötés stb.) ugyanazok a díjak, költségek vonatkoznak, mint amelyek a papíralapú megbízásokra, így a Takarékszövetkezet ezen szolgáltatásának igénybevételéért az ügyfélnek nem kell külön díjat fizetnie.

Az Elektronikus Pénzforgalmi Megbízások feldolgozása, egyéb szolgáltatások

A Felhasználó az InternetBank, HomeBank rendszer megfelelő funkcióinak alkalmazásával Elektronikus Megbízásait a Takarékszövetkezet által meghatározott szerkezetű és tartalmú elektronikus adatállományként létrehozza és az InternetBank, HomeBank rendszer segítségével a Takarékszövetkezethez elektronikus úton továbbítja. A Takarékszövetkezet az InternetBank, HomeBank rendszer alkalmazásával beküldött elektronikus megbízások közül csak az InternetBank, HomeBank rendszer által fogadott és visszaigazolt (vagy beérkezés után lekérdezhető) tételeket tekinti benyújtott, feldolgozandó tételnek.
A Takarékszövetkezet az InternetBank, illetve a HomeBank alkalmazásával a Felhasználó által a Takarékszövetkezethez eljuttatott hibátlan tartalmú és formájú Elektronikus Megbízásokat feldolgozza, valamint a mindenkor hatályos pénzforgalmi előírások figyelembevételével a teljesítés Takarékszövetkezetre háruló feladatait a megfelelő sorrendben végrehajtja. Természetesen alapfeltétel, hogy a számlatulajdonos a megbízások végrehajtása érdekében megfelelő mértékű fedezetet biztosítson a számláján, ennek hiányában a tranzakció nem fog teljesülni.

A felhasználók által rögzíthető tranzakciók a következők:
  • Számlakivonat lekérése
  • Számlaegyenleg lekérdezése
  • Napi teljesített tranzakciók lekérése
  • Számlatörténet lekérdezése
  • Forintátutalás
  • Forint átvezetés: csak folyószámlák között lehetséges
  • Betétlekötés
  • Betétfelmondás
  • Szabad formátumú levél: Az ügyfél tetszőleges üzenetet képes küldeni a Takarékszövetkezetnek. A levelet csak a Központi Admin programban lehet megtekinteni.
  • Készpénzfelvétel bejelentése: Az ügyfél készpénzrendelést is le tud adni, a címletek, határidő pontos megadásával.
  • Üzenetek fogadása a Takarékszövetkezettől, és azok kezelése
A felhasználó az alábbi jogosultságokkal rendelkezhet:

A lekérdezési jogosultsággal számlainformációkat lehet kérni, megbízásokat lehet rögzíteni, azonban a megbízások elküldéséhez nélkülözhetetlen elektronikus aláírás nem lehetséges.

Aláírási jogosultsággal a felhasználó tranzakciót bonyolíthat le (átutalást indíthat, betétlekötést hajthat végre) amennyiben az aláírási pontereje eléri vagy meghaladja a 10 pontot. A fent leírtak alapján így lehetőség van arra, hogy több felhasználó együttes aláírása esetén valósuljon meg a tranzakció. Így az aláírási ponterőt minden esetben meg kell határozni, melynek mértéke 0-10 pontig terjedhet!
(Például: Ha egy cég alkalmazottai 5-5 pont aláírási ponterővel rendelkeznek, akkor a megbízási csomag elküldéséhez legalább két felhasználó elektronikus aláírására van szükség (5 pont + 5 pont =10 pont), de amennyiben egy felhasználó 10 pont aláírási ponterővel rendelkezik, akkor egyedüli aláírása is elegendő.)

Elektronikus aláírások fajtái

Az ügyfél védelmi szempontból két aláírási mód közül választhat:
  • Aláírás jelszóval: A tranzakció elküldését „csak” jelszóval tudja kezdeményezni.
  • Aláírás jelszóval és dinamikus sms-sel: A tranzakció elküldését jelszóval és egy sms-ben kapott kód beírásával tudja kezdeményezni. Az sms-ben kapott kód igényléséhez szükség van a felhasználó mobiltelefon számára is. Az sms-ekért külön díjat nem számolunk fel.
A szolgáltatások igénybevételével a világ bármely pontjáról, a nap 24 órájában tájékozódhat bankszámláinak aktuális egyenlegéről, átutalásokat, betétlekötéseket vagy egyéb tranzakciókat kezdeményezhet. Nincs többé fölösleges sorban állás, várakozás, bankügyei intézésével csak a ténylegesen szükséges időt kell eltöltenie.

A bankműveletek Interneten keresztül történő elvégzését a legkorszerűbb adatvédelmi rendszer teszi biztonságossá. Az Electra Internet Bank többszintű biztonsági megoldása garantálja, hogy az általa nyújtott szolgáltatást csak az arra jogosult személyek vehetik igénybe, csak a számukra kijelölt helyen és időben.

A szükséges hitelesítések elektronikus úton történnek. Ügyfeleink adatainak védelme és biztonsága elsőrangú szempont minden elektronikusan indított tranzakció esetében.

InternetBank, HomeBank szolgáltatás minden kirendeltségünkön igényelhető!


Vissza

Aktualitások

inősített Fogyasztóbarát Lakáshitel - MNB összehasonlító oldala

Ügyféltájékozató a Takarékszövetkezet egyessüléséről

FIGYELMEZTETÉS BANKKÁRTYA CSALÁSRA

Kérdőiv a fogyatékkal élő ügyfelek egyenlő esélyű hozzáférésének biztosításáról

Bankkártya letiltás

Minősített fogyasztóbarát lakáshitel
Bővebben

TÁJÉKOZTATÓ TAKARÉKSZÖVETKEZETI TAGOK SZÁMÁRA
Bővebben

Pénzügyi rezsicsökkentés
Bővebben

MIFID tájékoztató
Bővebben

CRS tájékoztató
Bővebben

Ismerje meg TAKARÉK KOMBINÁLT BETÉT megtakarítási konstrukcióinkat!
Bővebben

Átutalás típusú tranzakciók forgalmazásának megszüntetése az InterGIRO1 platformon
Bővebben

A bíróságon kívüli adósságrendezéssel összefüggő információk
Bővebben

Ügyfél tájékoztató a kötelező ügyfél-átvilágítás rendjéről
Bővebben

FATCA tájékoztató
Bővebben

Minden jog fentartva Jászárokszállás és Vidéke Takarékszövetkezet 2009-2014.